אוסדיטשר: "אוציא מכתב ליועמ"ש; מדובר באפליה"

עמית דניאל No Comments on אוסדיטשר: "אוציא מכתב ליועמ"ש; מדובר באפליה"

עורך הדין משה אוסדיטשר מגיב להחלטתה של המשנה ליועמ"ש דינה זילבר בנוגע להפרדה באירוע התורני בעיר חולון ואמר: "נחצו כאן כל הגבולות. הגענו למצב שעם ישראל מאבד את הזהות היהודית שלו"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערה בחולון. עו"ד משה אוסדיטשר שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" בנוגע להתערבות המשנה ליועמ"ש דינה זילבר באירוע לזכר קדושי השואה בחולון ואמר: "לדעתי נחצו כאן כל הגבולות. הגענו למצב שעם ישראל מאבד את הזהות היהודית שלו ואני מדבר כיהודי. יש סטטוס קוו שמכבדים מאז קום המדינה. יש הפרדה במחנות צבא בדברים מסוימים. פתאום מגיע יועץ משפטי לממשלה ומחליט כביכול להיות מתקדם. יש עניין של כבוד. לכבד".

עו"ד אוסדיטשר חשף: "אני הולך להוציא מכתב ליועץ המשפטי לממשלה. אני מייצג קבוצת נשים שטוענת שעצם קיום האירוע כמעורב גורם להם לא להגיע לאירוע כי זה נגד דרכם".

לדבריו: "אולי גם בקידושא רבא לאחר התפילה בשבת בבוקר צריך שיהיה מעורב? מישהו איבד את העשתונות ומוכרחים לעשות סוף כאן ועכשיו. חייבים לעשות שינוי חקיקתי. מוכרחים לבטל את המושג הדתה, שהיועמ"ש הפך אותו לפסול, צריך לרדת מסדר היום".

בדבריו שאל: "למה יש מגורים נפרדים בצבא? המדינה מאבדת את הצביון האנושי הרבה לפני שמדובר ביהודים. אם לא נעשה את ההפרדה, יהיו קבוצות נשים שלא יוכלו להגיע לאירועים. ארגוני הנשים פוגעים בנשים החרדיות".



0 תגובות